QUESTIONS FRÉQUEMMENT POSÉES

Wat mag u als handbagage meenemen?

Mag ik ruimbagage meenemen?

Wat moet u doen als uw bagage vertraagd, beschadigd of vermist is?

Wanneer moet ik inchecken voor mijn vlucht?

Welke reisdocumenten heb ik nodig voor Marokko?

Bijzondere bagage. Kan ik bijzondere of medische bagage meenemen?

Kan ik mijn vlucht annuleren?

Welke wijzigingen zijn er mogelijk en wat is de hoogte van de wijzigingskosten?

Waarom kunnen de ticketprijzen zo verschillen?

Hoeveel weken voor de bevalling mag u vliegen?

Welke bestemmingen en vertrek luchthavens biedt ML tours aan?

Met welke luchtvaartmaatschappijen werkt ML tours samen?

Huisdieren. Kan ik mijn huisdier meenemen?

Wanneer zijn onze Customer Care medewerkers beschikbaar?

Bij welke maatschappij kan ik mijn stoel van tevoren reserveren?

Hoe kan ik de vluchttijden van mijn gereserveerde vlucht controleren?

Wat moet ik doen als ik geen gebruik van mijn vlucht heb gemaakt?

Mag een kind alleen reizen?

Waar kan ik veilig en voordelig parkeren?

Kan ik een groep boeken en hoe kan ik dat doen?

Wanneer mag ik met mijn baby gaan vliegen?

Is er een medewerker van ML tours op de luchthaven aanwezig?

Waar kan ik meer informatie vinden over medische diensten?

Waar kan ik aanmelden dat ik mijn rolstoel mee neem of op krukken loop?

Heeft u nog vragen, een klacht of een compliment?

Wat mag u als handbagage meenemen?

Mag ik ruimbagage meenemen?

Wat moet u doen als uw bagage vertraagd, beschadigd of vermist is?

Kan ik mijn vlucht annuleren?

Welke wijzigingen zijn er mogelijk en wat is de hoogte van de wijzigingskosten?

Wat moet ik doen als ik geen gebruik van mijn vlucht heb gemaakt?

Kan ik een groep boeken en hoe kan ik dat doen?

Is er een medewerker van ML Tours op de luchthaven?

Waar kan ik aanmelden dat ik mijn rolstoel mee neem of op krukken loop?

  • À PROPOS DE ML TOURS
  • EXTRA