Oude ticketprijs

Uw oude ticketprijs is het bedrag dat u enkel heeft betaald voor uw laatste ticket(s). Dit kan een enkel ticket of een retourticket zijn. Additionele bedragen die u heeft betaald zoals bagage of andere producten zitten niet in het oude ticketprijs bedrag verwerkt. Echter berekent het systeem wel nauwkeurig of u geld moet betalen of terugkrijgen door te kijken naar uw totale vouchercredit. Dit bedrag is gelijk aan het volledig betaalde bedrag voor uw boeking. Mocht het nieuwe ticket duurder zijn dan moet u bijbetalen. Mocht het nieuwe ticket goedkoper zijn dan kunt u geld terug ontvangen. Hiervoor kunt u per email een verzoek indienen voor een refund of u kunt het openstaande bedrag gebruiken voor toekomstige boekingen.

 

Retourvlucht wijzigen

Heeft u een retourvlucht geboekt en wilt u beide routes wijzigen? Dan moet u op de website dit in 2 stappen doen. Eerst wijzigt u uw heenvlucht en rekent een eventueel prijsverschil af. Daarna kunt u weer inloggen met uw PNR en achternaam om de terugvlucht te wijzigen.

 

Geboekte bagage

Als u ruimbagage heeft geboekt bij uw vorige boeking, dan zal dit worden meegenomen naar uw nieuwe boeking. Het is helaas nog niet mogelijk om extra bagage bij te boeken op de website. Hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen met de customer care.

 

Meer informatie over uw vouchercredit

Bij het annuleren van uw vlucht(en) door de uitvoerende airlines en ML Tours verkrijgt u een vouchercredit ter waarde van het gehele betaalde bedrag voor uw boeking. Stel dat u €100 heeft afgerekend voor uw boeking dan is dit uw vouchercredit.

Als u een retourvlucht heeft en maar 1 enkelereis geannuleerd wordt dan krijgt u de vouchercredit over de gehele boeking. U kunt dan zelf online uw vlucht(en) aanpassen.

- U kunt maar 1 vlucht per keer aanpassen. Heeft u een retourvlucht en wilt u beide aanpassen? Dan dient u eerst de heen of terugvlucht aan te passen en af te rekenen om vervolgens weer de andere vlucht aan te kunnen passen.

- Heeft u bij afrekening een te betalen bedrag van €0,- dan wordt u niet doorgeleid naar uw betaalprovider en hoeft u enkel met het accepteren van de vervoersvoorwaarden de wijziging te voldoen.

- Heeft u bij afrekening een te betalen bedrag van -€20,- dan betekend dit dat het nieuwe ticket goedkoper is dan uw oude ticket waarvoor u al betaald heeft. Het verschil in de prijs kunt u later gebruiken voor toekomstige boekingen. Ook kunt u dit verschil terugkrijgen door een aanvraag hiervoor te doen bij onze customer care.

Heeft u vragen of problemen met het gebruiken van online omboeken dan kunt u altijd direct terecht bij onze customer care en ook telefonisch uw vlucht wijzigen indien nodig.