Customer Care
+31 020 722 0 722
+32 280 823 82 +49 69 9675 8424
Startpagina Agent login Onze Charters Onze agenten Contact Online betalen Mijn Boeking
 
 

Veel gestelde vragen 

 
  • Wat mag u als handbagage meenemen?

    Transavia
    Elke reiziger vanaf 2 jaar mag 1 stuk handbagage meenemen van maximaal 10 kilo. Een handtas, laptoptas of een cameratas geldt ook als 1 stuk handbagage. Wij adviseren u om handbagage mee te nemen die onder de stoel past of in de bagageruimte boven het hoofd. Dit is een tas niet groter dan 45x40x25 cm. Handbagage met deze afmetingen mag gegarandeerd mee in de cabine. Bij grotere handbagage (max. 55x40x25 cm) is het mogelijk dat deze wordt ingenomen. Bij ruimtegebrek vervoert Transavia deze namelijk als ruimbagage.

    Een baby tot 2 jaar heeft geen recht op handbagage.

    Een baby tot 2 jaar heeft wel recht op 1 stuk ruimbagage van maximaal 10 kilo. Dit is inclusief buggy, maxi-cosi of kinderwagen. Neem je een maxi-cosi of buggy mee, dan verdeelt u de bagage over de koffers van de ouders. Alleen een opvouwbare buggy tot maximaal 7 kilo mag u meenemen tot aan de gate. Zwaardere buggy’s en kinderwagens worden ingenomen bij de incheckbalie.

    Brussels airlines
    Elke reiziger vanaf 2 jaar mag 1 stuk handbagage meenemen van maximaal 6 kg. De afmetingen van uw handbagage bagagestuk mogen niet groter zijn dan 55x40x23 cm.

    Een baby tot 2 jaar heeft geen recht op handbagage. Je mag wel voeding voor de baby meenemen voor consumptie aan boord.

    Een baby tot 2 jaar heeft recht op het meenemen van een buggy, maxi-cosi of kinderwagen.

  • Mag ik ruimbagage meenemen?

    Transavia

    U heeft de mogelijkheid om (extra) ruimbagage op onze Transavia vluchten direct bij ML tours bij te boeken. De prijzen hiervoor zijn als volgt:

    15kg = 15 euro
    20kg = 20 euro
    25kg = 27 euro
    30kg = 35 euro
    40kg = 45 euro
    50kg = 80 euro

    Daarnaast mag elke reiziger vanaf 2 jaar 1 stuk handbagage meenemen van maximaal 10 kilo. Een handtas, laptoptas of een cameratas geldt ook als 1 stuk handbagage. Wij adviseren u om handbagage mee te nemen die onder de stoel past of in de bagageruimte boven het hoofd. Dit is een tas niet groter dan 45x40x25 cm. Handbagage met deze afmetingen mag gegarandeerd mee in de cabine. Bij grotere handbagage (max. 55x40x25 cm) is het mogelijk dat deze wordt ingenomen. Bij ruimtegebrek vervoert Transavia deze namelijk als ruimbagage.

    Een baby tot 2 jaar heeft geen recht op handbagage.

    Een baby tot 2 jaar heeft wel recht op 1 stuk ruimbagage van maximaal 10 kilo. Dit is inclusief buggy, maxi-cosi of kinderwagen. Neem je een maxi-cosi of buggy mee, dan verdeelt u de bagage over de koffers van de ouders. Alleen een opvouwbare buggy tot maximaal 7 kilo mag u meenemen tot aan de gate. Zwaardere buggy’s en kinderwagens worden ingenomen bij de incheckbalie.

    Via onderstaande link kunt u vanaf 5 dagen voor vertrek via de website van Transavia ook (extra) ruimbagage bijboeken op onze Transavia vluchten, uw stoelreservering tegen betaling vastleggen en binnen 24 uur voor vertrek inchecken voor uw Transavia vlucht. De link naar de Transavia website: https://www.transavia.com/nl-NL/mijn-transavia/boeking  Met uw boekingsnummer, achternaam en reisdatum kunt u vervolgens inloggen.

     

    Brussels airlines

    Zomer 2017 (tot en met 31 oktober 2017)
    U mag gratis 1 stuk ruimbagage meenemen met een maximum gewicht van 23 kg. De maximale afmetingen van uw ruimbagage mogen maximaal 158 cm zijn (lengte x breedte x hoogte). Als uw koffer meer weegt dan 23 kg, wordt een overbagagetarief gehanteerd. Houdt u er rekening mee dat het maximale toegestane gewicht van uw koffer 32 kg is.
     
    Daarnaast mag u 1 stuk handbagage inchecken dat niet zwaarder mag wegen dan 6 kg. De afmetingen van uw handbagage bagagestuk mogen niet groter zijn dan 55x40x23 cm.
     
    Een baby tot 2 jaar heeft recht op het meenemen van een buggy, maxi-cosi of kinderwagen en voeding voor de baby voor consumptie aan boord.
     
    Wij raden u dringend aan om u aan de bagagevrijdom te houden. Wanneer het totale gewicht van uw bagage wordt overschreden, wordt bij de incheckbalie een overbagagetarief gehanteerd. Als het bagagestuk groter is dan 158cm wordt ook een overbagage gehanteerd. De kosten voor overbagage als een te groot bagagestuk zijn €35,00 per enkele reis. Mocht het bagagestuk zowel te groot als te zwaar zijn (24 kg - 32 kg) dan moet een bedrag van €70,00 worden betaald. Het is ook mogelijk dat de overbagage wordt geweigerd.
     
    Als u een tweede bagagestuk mee wilt nemen dan rekent Brussels airlines hiervoor €75,00. Voor extra gewicht €110,00 en voor een extra groot formaat ook €110,00 en als het bagagestuk zowel te zwaar als te groot is €145,00. Vooraf bijboeken via ML tours is niet mogelijk dit moet u op de luchthaven regelen. Het is ook mogelijk dat de overbagage wordt geweigerd.

    Vluchten met vertrek vanaf 1 november 2017 t/m 31 maart 2017
    Het tarief voor 1 stuk ruimbagage met een maximum gewicht van 23 kg is 15,- euro. De maximale afmetingen van uw ruimbagage mogen maximaal 158 cm zijn (lengte x breedte x hoogte). Als uw koffer meer weegt dan 23 kg wordt een overbagagetarief gehanteerd. Houdt u er rekening mee dat het maximale toegestane gewicht van uw koffer 32 kg is.

    En vluchten met vertrek vanaf 1 april 2017 t/m 31 oktober 2017
    Het tarief voor 1 stuk ruimbagage met een maximum gewicht van 23 kg is 22,- euro. De maximale afmetingen van uw ruimbagage mogen maximaal 158 cm zijn (lengte + breedte + hoogte). Als uw koffer meer weegt dan 23 kg, wordt een overbagagetarief gehanteerd. Houdt u er rekening mee dat het maximale toegestane gewicht van uw koffer 32 kg is.
     
    U mag 1 stuk gratis handbagage inchecken dat niet zwaarder mag wegen dan 6 kg. De afmetingen van uw handbagage bagagestuk mogen niet groter zijn dan 55x40x23 cm.
     
    Een baby tot 2 jaar heeft recht op het meenemen van een buggy, maxi-cosi of kinderwagen en voeding voor de baby voor consumptie aan boord.
     
    Wij raden u dringend aan om u aan de bagagevrijdom te houden. Wanneer het totale gewicht van uw bagage wordt overschreden, wordt bij de incheckbalie een overbagagetarief gehanteerd. Als het bagagestuk groter is dan 158cm wordt ook een overbagetarief gehanteerd. De kosten voor overbagage als een te groot bagagestuk zijn €35,00 per enkele reis. Mocht het bagagestuk zowel te groot als te zwaar zijn (24 kg - 32 kg) dan moet een bedrag van €70,00 worden betaald. Het is ook mogelijk dat de overbagage wordt geweigerd.
     
    Als u een tweede bagagestuk mee wilt nemen dan rekent Brussels airlines hiervoor €75,00. Voor extra gewicht €110,00 en voor een extra groot formaat ook €110,00 en als het bagagestuk zowel te zwaar als te groot is €145,00. Vooraf bijboeken via ML tours is niet mogelijk dit moet u op de luchthaven regelen. Het is ook mogelijk dat de overbagage wordt geweigerd.

  • Wat moet u doen als uw bagage vertraagd, beschadigd of vermist is?

    U vindt alle praktische informatie over verloren, vertraagde of beschadigde bagage op de website van de betreffende luchtvaartmaatschappij.  Voor Transavia is dat: https://www.transavia.com/nl-NL/service    en voor Brussels airlines is dat:  https://www.brusselsairlines.com/nl-be/praktische-informatie/reisinfo/voor-de-vlucht/bagage-info/default.aspx

    Over het algemeen kunt u bij beschadigde informatie het beste bij de verzekeringmaatschappij een vergoeding aanvragen. De luchtvaartmaatschappij is beperkt aansprakelijk voor beschadigde bagage. Heeft u geen reisverzekering afgesloten dan kunt u mogelijke vergoeding bij de betreffende luchtvaartmaatschappij aanvragen.

  • Wanneer moet ik inchecken voor mijn vlucht?

    Ga op tijd naar de luchthaven
    Zorg ervoor dat u 3 uur voor vertrek op de luchthaven bent. U kunt dan terecht bij één van de check-in balies van de betreffende luchtvaartmaatschappij. Bij het inchecken  heeft u uw vliegticket, paspoort of nationale identiteitskaart nodig. U dient vóór sluitingstijd van de check-in balies ingecheckt te zijn en uw mogelijke bagage afgegeven te hebben.

    Online inchecken
    U kunt vanaf 30 uur tot 4 uur voor vertrek alleen bij Transavia online inchecken. Bij de andere maatschappijen kan dat nu nog niet. Ga naar de website van Transavia: https://www.transavia.com/nl-NL/mijn-transavia/inchecken/inloggen Print u boardingpass uit en neem deze mee naar de luchthaven. Als u incheckt via uw telefoon, dan download u de mobiele boardingpass naar uw telefoon en laat deze op de luchthaven bij het instappen zien. U kunt de mobiele boardingpass niet printen of op uw tablet laten zien. Mocht u twijfelen of uw voldoende ruimbagage mee kan nemen dan kunt u tijdens het online inchecken nog (extra) ruimbagage boeken. Let op het kopen van ruimbagage op de luchthaven aanzienlijk duurder is.

  • Welke reisdocumenten heb ik nodig voor Marokko?

    Uw ticket
    In de bijlage van uw boekingsbevestiging vindt u uw vliegticket. Kunt u deze e-mail niet vinden? Neem dan contact op met met ons Customer Care team en zij sturen u de e-mail nogmaals toe.

    Uw paspoort of nationale identiteitskaart
    U heeft minimaal een nog 6 maanden geldig paspoort of nationale identiteitskaart nodig. Met een verlopen of beschadigd document kunt u niet inchecken. Bij het consulaat/ambassade van Marokko of op de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken kunt u controleren of u voor uw reis een paspoort of nationale identiteitskaart nodig hebt en hoe lang deze nog geldig moet zijn.

    Een visum
    Afhankelijk van uw nationaliteit is het soms verplicht om vooraf een visum te kopen. Controleer dit daarom ruim van tevoren bij het consulaat/ambassade van Marokko of op de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken.

  • Bijzondere bagage. Kan ik bijzondere bagage meenemen?
    Voor informatie over het meenemen van uw huisdier kunt u het beste de website van de betreffende luchtvaartmaatschappij raadplegen. Voor Transavia is dat: https://www.transavia.com/nl-NL/service/bijzondere-bagage  en voor Brussels airlines is dat: https://www.brusselsairlines.com/nl-be/praktische-informatie/reisinfo/voor-de-vlucht/bagage-info/default.aspx
  • Kan ik mijn vlucht annuleren?

    U kunt uw vlucht(en) annuleren. Dit kan alleen op werkdagen en tijdens de kantooruren van maandag tot en met vrijdag van 09.30 uur tot 18.00 uur en zaterdag van 11.00 tot 17.00 uur. Een annulering buiten deze dagen en uren wordt pas op de eerstvolgende werkdag behandeld.

    Echter wij vergoeden uw ticket niet en ontvangt derhalve geen restitutie. Als u een annuleringsverzekering heeft afgesloten kunt u daar vaak een beroep op doen. Heeft u bij ML tours een annuleringsdekking afgesloten dan krijgt u afhankelijk van het moment van annulering een deel of het volledige bedrag van uw betaalde ticketprijs terug. De spelregels voor de annuleringsdekking vindt u op onze website: http://www.mltours.nl/site/dynamicpage.asp?id=307&menuID=0

  • Welke wijzigingen zijn er mogelijk en wat is de hoogte van de wijzigingskosten?

    U kunt bij ons uw ticket wijzigen. Hiervoor kunt u contact opnemen met de medewerkers van ons Customer Care team.

    Welke wijzigingen zijn mogelijk?
    U kunt uw vlucht laten veranderen naar een andere vertrekluchthaven en/of bestemming. Ook is het mogelijk uw vlucht om te laten boeken naar andere datum en/of tijdstip. De geboortedatum en geslacht van de passagier kan ook worden gewijzigd. Mocht u een annuleringsdekking bij ML tours hebben afgesloten dan kunt u uw ticket, volgens de spelregels van de annuleringsdekking, op een andere naam laten zetten. In alle andere gevallen is een naamswijziging niet mogelijk.

    Wat is de hoogte van de wijzigingskosten?

    Tot 72 uur voor de geplande vertrektijd (check-in tijd) wordt bij een wijziging van vertrekhaven en/of bestemming en/of datum 50,- euro per persoon en per traject aan administratieve kosten in rekening gebracht. Daarnaast wordt u het prijsverschil tussen het oude en het nieuwe tarief in rekening gebracht. Mocht het nieuwe tarief lager zijn dan het oude tarief dan wordt geen terugbetaling/vermindering toegepast.

    Binnen 72 tot 24 uur voor de geplande vertrektijd (check-in tijd) wordt bij een wijziging van vertrekhaven en/of bestemming en/of datum 120,- euro per persoon en per traject aan administratieve kosten in rekening gebracht. Daarnaast wordt het prijsverschil tussen het oude en het nieuwe tarief in rekening gebracht. Mocht het nieuwe tarief lager zijn dan het oude tarief dan wordt geen terugbetaling/vermindering toegepast.

    Binnen 24 uur voor de geplande vertrektijd (check-in tijd) en op de vlucht dag zelf wordt bij een wijziging van vertrekhaven en/of bestemming en/of datum de volledig nieuwe ticketprijs per persoon en per traject aan administratieve kosten in rekening gebracht. 

    De administratieve kosten voor de wijziging van de geboortedatum en/of geslacht zijn 50,- euro per persoon.

  • Waarom kunnen de ticketprijzen zo verschillen?

    De ticketprijzen worden naast de kosten vooral bepaald door vraag en aanbod. Het verschil in prijs is het gevolg van Yield Management. Dit is een prijscalculatietechniek waarbij ML tours haar vluchten zo vol mogelijk probeert te krijgen. De prijs van vliegticket wordt bepaald op basis van de populariteit van een vlucht, oftewel op basis vraag en aanbod. Op elk moment bekijkt het Yield Management systeem: wat is de verwachting aan boekingen en wanneer is de vertrekdatum, dit bepaalt de uiteindelijke ticketprijs.
  • Hoeveel weken voor de bevalling mag u vliegen?

    Als u zwanger bent, mag u vliegen. Hieronder vindt u de informatie over het vliegen tijdens de zwangerschap.

    Vrouwen in verwachting met een normale gezondheid, zonder voorgeschiedenis van premature geboortes en zonder complicaties, mogen tot 4 weken voor hun verwachte bevallingsdatum (dat wil zeggen tot en met de 36e zwangerschapsweek) vliegen. Vrouwen die 37 weken of langer zwanger zijn, mogen niet reizen per vliegtuig.

    Voor alle gedetailleerde informatie adviseren wij u de website van de betreffende luchtvaartmaatschappij te raadplegen en/of telefonisich contact met ze op te nemen. 

  • Welke bestemmingen en vertrek luchthavens biedt ML tours aan?
    Voor de meest recente informatie verwijzen wij naar onze homepage:  http://www.mltours.nl/site/default.asp en onze functie: zoek een vlucht. Wilt u op de hoogte blijven van ons vluchtprogramma en acties dan kunt u onze Facebook pagina volgen of zich aanmelden voor onze nieuwsbrief (ook op onze homepage). Mocht u nog vragen hebben dan kunt vanzelfsprekend contact opnemen met een medewerker van ons Customer Care team
  • Met welke luchtvaartmaatschappijen werkt ML tours samen?

    Voor de uitvoering van onze eigen rechtstreekse chartervluchten vanaf onder andere Amsterdam, Rotterdam en Brussel werkt ML tours al jaren samen met gerenommeerde luchtvaartmaatschappijen zoals Transavia en Brussels airlines. Deze chartervluchten zijn alleen beschikbaar en boekbaar op onze website, via onze agenten  of via onze Customer Care medewerkers in Nederland en Marokko.

  • Huisdieren. Kan ik mijn huisdier meenemen?
    Voor informatie over het meenemen van uw huisdier kunt u het beste de website van de betreffende luchtvaartmaatschappij raadplegen. Voor Transavia is dat: htps://www.transavia.com/nl-NL/service/huisdieren en voor Brussels airlines is dat: https://www.brusselsairlines.com/nl-nl/praktische-informatie/reisinfo/voor-de-vlucht/bagage-info/reizen-met-dieren/default.aspx.
  • Wanneer zijn onze Customer Care medewerkers beschikbaar?
    Onze medewerkers zijn op werkdagen en tijdens de kantooruren van maandag tot en met vrijdag van 09.30 uur tot 18.00 uur en zaterdag van 11.00 tot 17.00 uur bereikbaar. U kunt ze telefonisch bereiken (zie hiervoor onze telefoonummers op onze homepage: http://www.mltours.nl/site of u kunt ons natuurlijk een e-mail sturen naar info@mltours.nl
  • Bij welke maatschappij kan ik mijn stoel van tevoren reserveren?

    Bij Transavia is het alleen mogelijk vanaf 120 uur tot 48 uur voor vertrek van uw vlucht je stoel te reserveren. Dit kunt u doen via Mijn Transavia. Als u geen stoel reserveert dan krijgt u en uw reisgezelschap tijdens het inchecken de overgebleven stoelen toegewezen. Dit kan betekenen dat u niet bij elkaar kunt zitten. 

    U heeft de keuze uit de volgende stoelen:

    Stoel met standaard beenruimte
    (74 cm - 76 cm) € 6,- per persoon per enkele reis
    Stoel met extra beenruimte (86 cm – 100 cm) € 8,- per persoon per enkele reis
    Stoel op de eerste rij met extra beenruimte (91 cm) € 12,- per persoon per enkele reis

    De genoemde tarieven zijn ter indicatie en onder voorbehoud. U vindt de definitieve tarieven op de website van Transavia

    Ga naar de website van Transavia om uw stoelreservering te maken: https://www.transavia.com/nl-NL/mijn-transavia

  • Hoe kan ik de vluchttijden van mijn gereserveerde vlucht controleren? 
    U kunt op onze website via Mijn Boeking uw vluchttijden van uw gereserveerde vlucht(en) controleren. U dient u altijd 48 uur voor vertrek de vluchttijden van uw gereserveerde vlucht(en) te checken en te herbevestigen. Ga hiervoor naar de website van MLtours: http://www.mltours.nl/site/searchPnr.asp.
  • Wat moet ik doen als ik geen gebruik van mijn vlucht heb gemaakt?
    Mocht u geen gebruik van uw heenvlucht dan wel uw heenvlucht hebben gemist dan vervalt automatisch uw terugvlucht. Wilt u alsnog gebruik maken van uw terugvlucht dan verzoeken wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met een medewerker van ons Customer Care team. In voorkomende gevallen bieden wij u  de mogelijkheid om tegen bijbetaling van €100,-  gebruik te kunnen maken van de terugvlucht.
  • Mag een kind alleen reizen?

    Gaat uw kind vliegen? Voor alleenreizende kinderen van 5 t/m 11 jaar is begeleiding verplicht en vragen Transavia en Brussels Airlines hiervoor een vergoeding. Alle informatie over het alleen reizen van uw kind kunt u vinden bij Transavia: https://www.transavia.com/nl-NL/service/alleenreizende-kinderen en Brussel airlines: https://www.brusselsairlines.com/nl-be/praktische-informatie/reisinfo/voor-de-vlucht/reizen-met-kinderen/alleenreizende-kinderen/default.aspx

    Alleenreizende kinderen van 12 t/m 15 jaar mogen bij Transavia en Brussels Airlines alleen reizen zonder begeleiding van hun medewerkers. Mocht u graag begeleiding hebben dan kunt u via website de betreffende luchtvaartmaatschappij aanvragen. Voor Transavia is dit:  https://www.transavia.com/nl-NL/service/alleenreizende-kinderen en voor Brussel airlines: https://www.brusselsairlines.com/nl-be/praktische-informatie/reisinfo/voor-de-vlucht/reizen-met-kinderen/alleenreizende-kinderen/default.aspx

  • Waar kan ik veilig en voordelig parkeren?

    Schiphol
    Schiphol Smart Parking is extra voordelig. Men betaalt bijvoorbeeld voor 8 dagen maar € 49,50. Schiphol Smart Parking is van Schiphol zélf en dus zeer betrouwbaar. Met Schiphol Smart Parking parkeert men op P3 (lang parkeren). Schiphol heeft op P3 meer dan 13.000 plekken; de consument kan ook een plek in de nieuwe garage op P3 reserveren. Reserveer wel op tijd, want in de drukke periodes (o.a. mei- en zomervakantie) kan het zijn dat Schiphol Smart Parking op het laatste moment niet meer te reserveren is. U kunt boeken via de volgende link: https://www.schiphol.nl/nl/parkeren/producten/smart-parking/?utm_medium=affiliate&utm_source=tt&utm_campaign=smartparking&sh_publisher=282696

    Quick Parking Rotterdam
    Of men nu lang of kort wilt parkeren bij Quick Parking Rotterdam Airport, iedereen krijgt dezelfde service aangeboden. Daarnaast is kort parkeren Rotterdam Airport bij Quick Parking vele malen goedkoper dan bij de parkeerplaats van Rotterdam Airport zelf. Als een klant zijn auto 2 dagen kort gaat parkeren bij Quick Parking Rotterdam Airport, dan scheelt dit meer dan de helft. Ideaal en voordelig wanneer men bijvoorbeeld op citytrip of zakenreis gaat. Vanaf 3 dagen scheelt Quick Parking zelfs meer dan 40% met de parkeerplaats van Rotterdam Airport zelf!
    U kunt boeken via de volgende link: http://tc.tradetracker.net/?c=18632&m=698957&a=282696&r=&u=

    Q-Park
    Q-Park is één van de grootste parkeerdienstverleners van Europa. In Nederland is Q-Park marktleider met ruim 260 parkeerfaciliteiten in vrijwel alle grote steden. Gaat u op reis en hebt u geen zin om op een bus te wachten? Of naar een parkeerplek op de luchthaven te zoeken of met al uw bagage naar de vertrekhal te lopen? Met Quick Parking is dit allemaal verleden tijd! U parkeert veilig uw auto op ons bewaakte parkeerterreinen en bent binnen 5 minuten in de terminal.
    U kunt boeken via de volgende link:

  • Ben ik verplicht mijn vlucht te herbevestigen?

    Ja, u bent verplicht uw vlucht te herbevestigen. Wij verzoeken u circa 48 uur voor uw geplande vertrekdatum/tijd op onze website te checken of de vluchttijden nog juist zijn en uw vlucht te herbevestigen. Via Mijn Boeking: http://www.mltours.nl/site/searchPnr.asp kunt u uw vluchttijden controleren en herbevestigen.

  • Kan ik een groep boeken en hoe kan ik dat doen?
    Ja, u kunt bij ons ook een groep (minimaal 13 personen)  boeken. U kunt alle informatie hierover op onze website bij groepsaanvraag vinden: http://www.mltours.nl/site/dynamicpage.asp?id=320&menuID=0
  • Wanneer mag  ik met mijn baby gaan vliegen?
    Uw baby mag pas 7 dagen na de geboorte reizen met het vliegtuig. Per volwassene mag u met niet meer dan 1 baby reizen. Uw baby zit bij u op schoot. Voor uw baby geldt dat handbagage niet is toegestaan. U mag voor uw baby wel ruimbagage meenemen zie hiervoor de informatie over ruimbagae bij veelgestelde vragen en de informatie op de website van de betreffende luchtvaartmaatschappij. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met de medewerkers van ons Customer Care team.
  • Is er een medewerker van ML tours op de luchthaven aanwezig?
    Bij het overgrote deel van onze chartervluchten is een medewerker van ML tours bij de check in aanwezig en hij/zij kan u helpen met het beantwoorden van uw vragen.
  • Waar kan ik meer informatie vinden over medische diensten?
    Voor informatie  over medische diensten kunt u het beste de website van de betreffende luchtvaartmaatschappij raadplegen. Voor Transavia is dat: https://www.transavia.com/nl-NL/service en voor Brussel airlines is dat: https://www.brusselsairlines.com/nl-be/praktische-informatie/reisinfo/voor-de-vlucht/speciale-assistentie/default.aspx
  • Waar kan ik aanmelden dat ik mijn rolstoel mee neem of op krukken loop?
    U kunt tot 5 dagen voor vertrek via onze website het aanvraagformulier assistentie: http://www.flyml.com/kies_een_taal_1  uw verzoek indienen. Vanaf 5 dagen voor vertrek tot 48 uur voor vertrek dient u uw verzoek bij de luchtvaartmaatschappij in te dienen. Verzoeken kunt u maximaal tot 48 uur vertrek van uw vlucht  bij de luchtvaartmaatschappij indienen. Voor Transavia is dat: https://www.transavia.com/nl-NL/service  en voor Brussel airlines is dat: https://www.brusselsairlines.com/nl-be/praktische-informatie/reisinfo/voor-de-vlucht/speciale-assistentie/default.aspx
 
 
 
Copyright © 2017 MLtours.nl